Svar till Lovisa

Kommentar Tid
Lovisa Tenngren om Hiss och Diss:
Men kära nån. "Asså att köpa fejk saker är såå pinsamt!" Fast lilla du, snarare du som är pinsam. Vem bryr sig? Vadå, vill du profilera dig som nån liten överklass tjej med inställningen att om det inte är fejk så köp det inte alls? Vad kan du va.. 12? 13 år? Tycker snarare att det är ännu mer pinsamt att gå runt med äkta märkes saker när man är så liten som du och dina vänner.

Svar: Hej på dig Lovisa. Fattar fortfarande inte att folk inte har släppt det här.. i alla fall. Kommer nog bli en sån lång text..
Nej, jag vill inte profilera mig som en överklass tjej för jag är inte sån och jag försöker inte vara någon som jag inte är och du känner inte mig så säg inte något om mig för du känner absolut inte mig.
Det jag menar är att man åker typ något land för att bara köpa fejk grejer är lite mycket. Men det är så klart någon annas val. Så kan du snälla sluta säga att jag är pinnsamt för att jag skriver vad jag tycker i min egen blogg som inte har med dig att göra. Så om du tycker jag är pinnsam, fine! Sluta läs den! Grejen är den att jag tycker att det är pinnsamt att ha på sig alla märkes grejer eller fejk grejer på samma grej tycker jag är to much.

Hoppas du förstår denna text!


Guuuuud, har blivit så trött på såna här kommentarer. Så sluta upp med det!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahahahahaha, det här är verkligen underhållande! Det är hennes blogg, får hon inte skriva vad hon vill där? Och vad har det med att göra att hon vill profilera sig som överklass? Bara för att hon säger att hon tycker att det är fel när man kommer hem med grejer ENBART för märket skull? Kära Lovisa, du verkar ju vara några år äldre och ha så mycket erfarenhet och vara så vettig, men kan du inte använda dina smarta egenskaper till något bättre än att kommentera pinsamma kommentarer på en tretonårig tjejs blogg? Och alla borde också ta att läsa inlägget en extra gång, eftersom det står där klart och tydligt att det står klart och tydligt att vi inte ska misstolka. Och du tycker att det snarare är pinsamt att gå med äkta grejer i vår ålder, för det första är det din åsikt, precis som Julia-Lea sa sin. För det andra så skrev hon ju till och med att om hon skulle se en tjej med en väldigt dyr märkes väska skulle hon tycka att det såg roligt ut.

Allt runt det här går till överdrift, peace out everybody! Och det här är ingen "tillbaka kaka" till Lovisa. Pussss

2011-12-22 @ 14:44:43
Postat av: Mimmi

Hahahahahaha, det här är verkligen underhållande! Det är hennes blogg, får hon inte skriva vad hon vill där? Och vad har det med att göra att hon vill profilera sig som överklass? Bara för att hon säger att hon tycker att det är fel när man kommer hem med grejer ENBART för märket skull? Kära Lovisa, du verkar ju vara några år äldre och ha så mycket erfarenhet och vara så vettig, men kan du inte använda dina smarta egenskaper till något bättre än att kommentera pinsamma kommentarer på en tretonårig tjejs blogg? Och alla borde också ta att läsa inlägget en extra gång, eftersom det står där klart och tydligt att det står klart och tydligt att vi inte ska misstolka. Och du tycker att det snarare är pinsamt att gå med äkta grejer i vår ålder, för det första är det din åsikt, precis som Julia-Lea sa sin. För det andra så skrev hon ju till och med att om hon skulle se en tjej med en väldigt dyr märkes väska skulle hon tycka att det såg roligt ut.

Allt runt det här går till överdrift, peace out everybody! Och det här är ingen "tillbaka kaka" till Lovisa. Pussss

2011-12-22 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0