Hiss och Diss


Att det snart är jullov!! Wihoo, slutar skolan på fredag sen är jag ledig i 3 hela veckor. Åhhh, längtar så! Ska även åka till Sälen med Lisa som kommer bli toppen så det längtar jag sjukt mycket till




♣ Dissar folk som till exempel åker till Kina, Thailand, Spanien etc och köper bara fejk grejer. Nu lät det där hur drygt som helst men det är inte så jag menar. Grejen är om man bara kommer hem med fejk grejer. Typ om man kommer hem med en LV väska, Channel plånbok osv. TO MUCH!
Om jag såg en tjej som är i min ålder gå runt med en stor Bulberry väska skulle jag först tänka: ¨Gud vad pinnsamt¨. No fence! FAKE  FAKE  FAKE!
Sorry till er som typ.. gör sånt men det är mina åsikter :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad lågt. Var det inte din kompis Wilma som åkte till Thailand och köpte Burberry väska, Chanel plånbok o.s.v. Vad är du för sorts vän? Riktigt elak där

2011-12-13 @ 23:32:25
Postat av: Lovisa Tenngren

Men kära nån. "Asså att köpa fejk saker är såå pinsamt!" Fast lilla du, snarare du som är pinsam. Vem bryr sig? Vadå, vill du profilera dig som nån liten överklass tjej med inställningen att om det inte är fejk så köp det inte alls? Vad kan du va.. 12? 13 år? Tycker snarare att det är ännu mer pinsamt att gå runt med äkta märkes saker när man är så liten som du och dina vänner.

2011-12-21 @ 18:56:02
Postat av: Elinor Pettersson

Herregud, det finns folk som inte vill ha äkta p.g.a att de inte vill skada något djur och så finns det kanske inte så många som vill lägga ner 5000 kr på en väska bara för att den ska vara äkta när den som är fejk ser exakt likadan ut.

2012-01-31 @ 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0