Svar på tal

Anonym om Hiss och Diss:
Fan vad lågt. Var det inte din kompis Wilma som åkte till Thailand och köpte Burberry väska, Chanel plånbok o.s.v. Vad är du för sorts vän? Riktigt elak där


Svar: Hej Anonym som då borde skriva sitt namn men då inte vågar. Min diss var absolut inte riktat mot Wilma som då du trodde. Jag har sett så många i min ålder som går runt med massa fejk grejer. Då menar jag hela allt. Jacka, väska skor mm. Så jag tror du missförstod mitt inlägg. Du borde nog läsa igenom texten innan du kommenterar något. En grej jag tycker är väldigt fegt är att du inte vågar skriva dit namn. Antingen för att du känner Wilma eller mig bra så du tror att jag kommer bli sur eller för att du försöker stå på Wilma's sida eller hur man ska säga. Eller är du otroligt feg som inte vågar skriva ditt namn. Aja, whatever! Nu fick du ett långt svar och hoppas det hjälper din förståelse :)
Kram!

PS. Till dig Wilma: Den var inte riktad mot dig! ♥ :*
13 December, 23:32




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bortskämd. Alla kanske inte har råd till att köpa äkta Chanel lr LV. Och det står ingenstans på blogg.se att man MÅSTE skriva namn på kommentater. Plus om jag var feg så skulle jag inte ha kommenterat från första början

2011-12-13 @ 23:51:55
Postat av: Wilma

Hahahahahahahahahahahahahahaha!<3

2011-12-14 @ 08:51:39
URL: http://blomkvists.blogg.se/
Postat av: Evy

Hahahahahhahahahahahahha, riktigt skön där...

Men vadå har man inte råd med märkes grejer behöver man inte låtsas som man är någonting som man inte är eller vad man säger...!

2011-12-14 @ 17:47:54
URL: http://kosmans.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ganska självklart att det var ngn i skolan, och kanske till och med en kompis!

2011-12-14 @ 22:59:08
Postat av: Sandra

Nej jag går inte på eran skola men jag läser era bloggar och fett omogna ni är då som dömmer folk efter vad dom har och om det är fake eller inte. Om man vill ha fake, låt den ha fake då. Palla tänka FAKE, FAKE, FAKE. Jag menar inte att vara taskig eller något sånt men det är bara min åsikt och det kändes som att alla exempel du tog var det som Wilma hade till exempel den stora Burberry väskan.

2011-12-15 @ 03:31:09
Postat av: Evy

Va trevligt att du läser våra bloggar, men du har n åsikt vi har en åsikt, och just nu var det Julies blogg så det stog på vilket menas med HENNES åsikt inte din, om du har en blogg kan ju du skriva din åsikt eller hur!!

2011-12-15 @ 13:30:04
URL: http://kosmans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Sandra... du verkar lite kokooo uppe i huvudet! haha. wilma tog det ju inte personligt och det var ju heller inte till henne. nu ska jag åter gå till gossip girl pusseluss

2011-12-15 @ 20:12:20
Postat av: sandra

Evy: förlåt om jag gav dig hopp men jag läser inte din blogg och du verkar ha IG för kommentera är att man säger sina åsikter..

2011-12-18 @ 04:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0