Tisdagen den 6 mars 2012

Tja! Läget med er?
Med mig är det bra, bara lite hängig och tjurig av en anledning..
Idag är det som sagt tisdag, vilket är en vanlig tisdag. Skolan var som vanligt, kompisarna var som vanligt så ja.. allt var helt och hållet normalt.
När jag kom hem efter skolan satte jag på ett avsnitt av The Lying Game och Pretty Little Liars (standard), vilket var toppen! Men det kändes som att PLL avsnittet inte riktigt tog slut.. men aja!
Jag ska snart röra mig neråt mot duschen och måla om mina naglar. Så ja, blir en lugn kväll för mig.
Får se om jag bloggar sen. Kanske lägger upp en bild på mina nymålade naglar sen (mycket intressant).
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0