Har inte bloggat på grund av sportlov...

Hejhej! Längesen, right?
Har inte alls haft mycket för mig. Känns bara som att jag har vart inne i stan varje dag. Men har varit där 3 gånger den här veckan. I måndags, onsdags och idag. Visst var det härligt väder i onsdags? Äkta vår väder!
Idag tillbringade jag min tid med min mamma. Börja med att vi var inne i gamla stan och tog en lunch på Vapiano. Guuud, så himla god mat de har där. Efter det åkte vi in till city och kollade in butiker där. Kom hem med 4 grejer från Hollister och 2 linnen från H&M. Så, jag hade en riktig mysdag idag med mammsen.
Måste dock åka in till stan imorgon för att byta storlek i jeansen.
Ikväll skulle jag ha varit med Evy, men vi får gäster så det blev tyvärr ändrade planer.
Nu ska jag gå och hjälpa familjen med tacosen. Mums!
Ha en fortsätt trevlig fredags kväll!

Bjuder på en fin bild på min mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0