Bloggpause

Japp, nu blir det en bloggpause för mig.
Har verkligen ingen blogglust alls (vilket ni kanske har förståt) och inga som kommenterar vilket också är tråkigt.
Men när jag väl kommer tillbaka och bloggar ska jag försöka skaffa en ny header, design och absolut mer intressanta inlägg. Det ska inte vara lika mycket om min vardag utan mer om hissar/dissar, mode mm.
Så vad säger ni? Låter det bättre?
Juste! Om det är någon som är bra på att göra designd/header kan ni gärna kommentera eller skicka ett mejl till mig [email protected]
Ni får ha det så bra så hörs vi när jag väl kommer tillbaka!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeej! du får inte sluuta blogga! älskar din blogg

2012-03-19 @ 17:51:13
Postat av: Klara

varför sluta? din blogg äger! jag tycker också du borde göra en ny design så blir bloggen fräch och med andra ny inlägg!You go girl!!

2012-03-20 @ 09:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0