Juste, en blogg hade man.

Hej bloggen!
Var ett tag sen jag skrev.. jag vet. Men har varken haft lust och ork att blogga. Hade dessutom lite plugg som behövdes göra.
Har inte hänt så mycker. Bara att jag sov över hos Cissi med Ellen, Lisa och Mimmi. Hade det jätte roligt och mysigt. Då var ju det fredagen den 13. Kvällen innan fredagen hade jag tappat bort min väska och bankomatkort.. hahah! Men på fredagen hittade jag allt. Kanske är min tur dag?
Tycker verkligen att ni ska bli bättre på att kommentera. Det är absolut inte lika roligt när man inte får lika många kommentarer man hade förr. Jag bloggade inte heller för att jag inte hade så mycket att blogga om. Så jag frågar er! Vad har ni lust att läsa i min blogga? Snälla släng bara in en kommentar för det kan ändra rätt mycket på bloggen. Om ni kommenterar vad ni vill ha här i bloggen så kommer uppdateringen absolut vara mycket bättre.
Vill ni ha mer om mode? Skönhet? Tips? Naglar?

Kommentarer
Postat av: wilma

du kan blogg om mode, skönhet och musiktips!<3

2012-01-17 @ 16:17:23
URL: http://blomkvists.blogg.se/
Postat av: majaa

skönhetstips!! de kan du bra;) typ bra ansiktsgrejer

2012-01-17 @ 18:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0