Första skoldagen, √

2012 första skoldag avklarad!
Enligt mig var den rätt chill. Till och med matte lektionen. Vad ska man berätta? Jag tror inte ni vill höra så mycket om skolan, right?
Just nu sitter jag i mitt rum med datorn i knät och messar med lite folk. Trevligt trevligt!
Imorgon har jag sovmorgon, vilket betyder att jag kan gå upp halv tio imorgon. Woop woop!
Såg på vädret nyligen att det kommer vara plus grader i några dagar. Det betyder att snön förmodligen kommer smältas bort. Glad? Ohyes! Är jag den ändå som går runt och tjurar om att snön ska smälta bort?
Gud vilket ointressant inlägg men nu fick det bli så. Bloggar mer imorgon på morgonen för pallar absolut blogga mer.
Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0