Sova över helg

För min del, har min helg gått ut på att sova över hos Evy. Hahaha, ha sovit där hela helgen.
I fredags sov jag, Lisa och Wilma där sen igår kväll sov jag och Idah där. Det är skönt att vara hemma igen att sova i sin säng osv.
Jag har precis kollat klart på veckans Pretty Little Liars och The Lying Game. Älskar de två serierna. Kom ihåg när jag började titta på PLL för ungefär ett år sedan men fattade ingenting, men nu är jag helt och håller beronde av det. Ointressant...
Imorgon ska jag in till stan med mamma för att fixa min mobil, för jag har ingen service på den. Ska även försöka införskaffa mig en ny väska.
Kommer inte göra mer inlägg ikväll. Har inte ork, lust och har ingen aning om vad jag ska skriva om..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0