Jag vet att jag äger på att blogga!

Fast ne right?
Jag har verkligen inte haft blogglust.. Inte allas. Jag har dessutom haft massor av läxor som har behövdes göra. Men ska verkligen försöka att blogga mer och mer. Ni får kommentera mer för det gör verkligen bloggen bättre. Så kommentera vad ni vill, så svarar jag på alla!

Sitter just nu i mitt rum och pluggar matte... Mycket kul! Var inne i stan efter skolan med Ellen, Cissi, Evy och Lisa. Först var jag, Ellen och Cissi där för vi slutade först. Runt tre kom Evy och Lisa. Efter stan stack jag och Lisa till våran första danslektion. Var sjukt kul! Så det ser jag fram emot tills nästa vecka. Kom hem med en tjocktröja från Hollister för 289kr. Blev väldigt nöjd med den! Bild kommer upp!
Nu måste jag fortsätta med mitt underbara matteplugg.
C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0