Ingen blogglust

Tja bloggen!
Har gått en vecka sen jag har bloggat. Inte bra. Den här gången är det inte för att jag har mycket läxor osv. Men har verkligen börjat tröttna på att blogga. Dessutom så har ni slutat kommentera. Så det måste ni börja göra igen. KOMMENTERA!
Har inte hänt så mycket intressant i mitt liv den senaste veckan. I lördags sov jag hos Evy. Vi hade det mys med Ellen fast hon sov inte där. Kollade på melodifestivalen med popcorn och godis. Mys! Sen igår alltså söndag, åkte jag och träffade mamma och Liam inne stan. Kom hem med mjukisbyxor från Hollister. De är lite för korta så vi ska byta storlek, men bild på de kommer i nästa inlägg.
Imorgon är det Romme som gäller. är fettis taggad! Kommer bli toppen! Så det kommer inte bli någon bloggning imorgon för ska upp klockan 5 imorgon och kommer hem vid typ.. halv nio tror jag. Kommer vara helt död.
Ett till inlägg kommer upp snart så stay tuned!
Puss

oldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0