Beställa H&M kläder- check√

Nu har jag och mamma beställt H&M kläder så det är bra. Vissa grejer kommer någon gång nästa vecka. Resten kommer i slutet av februari och början av mars. Så det är grejjjjjt!

Vet att jag inte har bloggat så bra den här veckan men så går det när man har plugg osv.
Igår kväll hade jag och tjejerna Wii kväll vilket var super duper mysigt. Kom hem runt elva och decka på soffan direkt. Var så otroligt trött.
Idag har det varit chill dag. Har gått runt med mjukisar och en tröja heeeeela dagen. Så skööönt. Kommer nog förbli så imorgon också :)
Nu ska jag fortsätta att sitta och kolla på film med mamma, sen ska jag gå och läsa en stund.
Puuuuss!

Love to you girls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0