Usel uppdatering... I know

Börjar först och främst säga förlåt för usel uppdatering. Vet inte vad som gjorde så att det blev så. Men denna vecka ska det bli mycket bättre.

I söndags var jag på grönan med Wilma. Hade det lika roligt som jag alltid har med henne. Åkte hem rätt tidigt på grund av att jag typ har 243565665547684864768 mycket läxor...
Sista inlägget var ju igår kväll när jag skulle duscha.

Idag var väl skolan som vanligt. Kom hem vid fem tiden. Sen dess har jag pluggat och har hunnit med svenska, matte och lite So... stolt chey!
Skippade tränningen ikväll pågrund av mina jäkla ben. Men ska till doktorn snart igen och ska se på mina prov svar.. så ointressat, jag vet...

Nu ska jag kolla på lite Pretty Little Liars. Känner att alla har börjat titta på det nu. Jag har redan sätt på alla avsnitt men ska börja om igen så jag inte behöver vänta varje vecka :)

Hejdå snyggingar,
Julie♥



Jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0