Tekniska museet

Hej bloggen!
Blev tyvärr ingen bloggning efter skolan igår.
Var hemma hos Ellen igår med Stella och hade det mys. Kom hem vid halv nio och var helt slut när jag kom hem. Juste, träffade även Mimmi och Erik på bussen på vägen hem så det var ju lite kul.
Idag var jag på tekniska museet med familjen. Hade det faktiskt jätte mysigt och roligt. Det finns ju en liten ¨lek hörna¨ för alla. Man typ kollar pulsen, balans och massa annat. Så det var faktiskt rätt kul.
Sen så har jag bara vart hemma och myst!

En sak jag verkligen måste bli bättre på är att blogga. Men det är jätte svårt att blogga när jag inte vet vad jag ska skriva om. Så ni får faktiskt ta och kommentera vad ni vill ha i min blogg. Jag måste liksom ha något att se fram imot!
Bloppis kommer jätte snart så det är ändå något kul som kommer här i bloggen.

Detta inlägg blev väldigt långt.
Mer bloggning kommer förhopnningsvis ikväll.. Ska verkligen försöka!

KYSSS!


Profilbild på facebook

Kommentarer
Postat av: Wilma

Blogga mer

2011-09-25 @ 01:21:44
URL: http://blomkvists.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om typ mode och skönhet och sånt. Sen kanskevdu kan göra en vide

2011-09-25 @ 01:22:26
Postat av: Anonym

Videoblogg, haha det går inte så bra för mig när jag försöker kommentera det här inlägget..

2011-09-25 @ 01:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0