Pluggat franska

Chaaa bloggen!
Vet att jag inte har varit den bästa på att uppdatera men jag har liksom inte pallat..
Igår var det som sagt sportsday. Självklart vann våran klass. Jag fick vara med på höjdhopp och staffetten. Det var faktiskt jätte rolig. Jag har liksom inte varit en höjdare på fridrott men känner att jag har blivit lite bättre. Gick på fridrott när jag var mindre också. I alla fall...
Efter det drog jag och några andra tjejer hem till Stella och hade det bäst som vanligt.
Ja, det var väl lite snabbt om min dag?
Kom hem för mer än en timme sen. Så sköööönt! Slutade ett idag vilketär väldigt najjs!
Ni får bild på dagens outfit+ nymålade naglar senare.
Som rubriken säger så har jag också pluggat franska. Har ett franska prov imorgon som jag inte kan ett skit om.. :(
Ska fortsätta nu att plugga!
Wish me luck!

Guuuud vad plugg är roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0