Manikyr?

Har tänkt på att jag ska gå på manikyr. Det finns ett ställe i skärholmen som de tydligen ska vara jätte duktiga.
De tar förlängning för ungerfär 400 kr. Vilket är ett riktigt bra pris. De brukar annars ta runt 700- 1200kr. Så mycket pengar skulle inte jag vilja slösa på att få mina naglar fina.
Jag gick i sydafrika förra året för ungefär 200 kr och de höll i nästan 2 månader. Enligt mig är det rätt bra!
Men ni läsare!
Har ni gått på manikyr? Var det bra? Dyrt? Billigt?
Kommentera gärna och säg vart ni har gått!


Kommentarer
Postat av: Arzu

Jag har fixat naglarna i haninge för 1300 kr, med förlägning och snygg design :D

2011-09-17 @ 21:41:13
URL: http://mixedtoast.blogg.se/
Postat av: Hannah

Jag har oxå gjort i Haninge för typ 1100, jättesnyggt verkligen men mina gick av efter typ 2 veckor:(

2011-09-19 @ 08:06:39
URL: http://honeeychanel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0