Jag suger på att blogga!

Ber verkligen sjukt mycket om ursäkt... har liksom inte pallat. Men bara för det så kommer ni förhoppningsvis få mycket mer inlägg denna vecka.

Igår hände det inget speciellt i skolan. Precis som vanligt. Plugga stenhårt igår kväll på min svenska saga. När jag senare läste igenom den såg den liknade den precis som en annan saga. Så det fick jag senare ändra på.
Idag hände det inte heller något speciellt. Eller jo... jag tappa bort min nyckel. Men jag ska gå ut och ta en liten jakt för att leta efter nyckeln senare.

Ni ska dessutom få dagens outfit från igår och idag. Det hann jag minsann med att ta bild på :)


Ja, jag har tanborsten i munnen :) Igår


Idag

Mer bloggning kommer nog ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0