Hur svårt ska det vara?

GUUUUUUUUD! Jag har verkligen varit usel på att blogga. Det är så mycket i skolan. Men jag ska verkligen försöka förbättra mig.
Sitter just nu i mitt rum och pluggar franska. Det är verkligen det största provet i franska som vi har haft. Så det måste jag verkligen plugga på.

Idag efter skolan så drog jag, Cissi och Stella hem till Ellen. Vi var ute och jogga i nästan 1 timme. Men vi stannade upp lite då och då. Fast det var nog jag och Cissi som stannade upp mest mot slutet :)

Mer bloggning kommer förhoppninsvis ikväll!

KYSS!


Kommentarer
Postat av: Stella <3

vill ha en gamla bilder bildbomb!!! <3 <3

2011-09-22 @ 20:48:31
URL: http://stellaringdahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0