Dags att packa gympa kläder

Jag ska snart ta och packa min gympa kläder och sen välja kläder tills imorron. Det känns så mycket bättre att välja kläder dagen innan så slipper man stressa tidigt på morgonen.
Juste! Hade fått en kommentar. Här kommer svaret!

Amanda :D om Sports day!:
Hej hej Julie <3 grymt fiin blogg du har, STOR insperation!! Grymt sööt är du också. Går själv också på cheerleading, i laget Twisters Cheer Elite!! Vilket lag går du i? Tacksam för svar :D Kram
IP:

Svar: Tack, blir jätte glad av såna kommentarer! Tyvärr går jag inte i ett lag. Jag går på kurser. Men jag skulle verkligen vilja börja i något lag. Hoppas du fick svar på din fråga ;)
Kram!



Dagens

Kommentarer
Postat av: Maya

snygg kofta! varifrån har du köpt den?

najs blogg du har!!!!!!!!!!!

2011-09-16 @ 17:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0