Hiss o diss



* Hissar verkligen Hollister! De har verkligen så snygga kläder. Älskar verkligen inredningen. Mörkt, kanske lite för mörkt men ändå väldigt mysigt! Sen så hade de också parfym i nånting så det luktade parfym i hela butiken. Super mysigt! STOR HISS!














* Depends ögonbrynsknivar! De är super bra! Gör inte ont och sen blir de perfekta! Har bara failat en gång men det var när jag stressade som bara den. Men det tipsar jag verkligen!




* Demons&Angels! Grym sminkbortagning och massa andra saker som är bra för huden. Har alla de på bilden ovan förutom läppsylet. Som sagt, rekomenderar!










* Hösten är på väg. Mörkt på morgon och iskallt på morgon. Usch! Inget mer om det.
Men då var ju självklart den här bilden jätte fin!


*
Jag börjar bli sjuk. Inte kul.




* Blogg.se appen. Är det bara jag som inte kan blogga från den? I så fall så suger den! Har inte kunnat blogga på den alls. När jag har skrivit ett inlägg så tar det jätte lång tid och ladda upp. Är jag den ända?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0