...

Jag vet! Bloggnigen har inte varit på topp. Men det ska jag ändra på!
Igår hämta jag, pappa och lillebror upp mamma vid flygplatsen. Hon kom hem från Washington. Fick lite presenter därifrån. Bilder kommer upp!
Sen var det som sagt fest hos Evy. Skit kul var det! Fast tyvärr blev jag hämtad väldigt tidigt.. Men annars hade jag det skit kul. Tack till er som gjorde min kväll!
Idag var jag inne i stan med familjen. Behövde köpa en höst jacka. Hittade en från Hollister som jag köpte. Nöjd blev jag! Bild kommer senare.
Jag ska verkligen bli bättre på att blogga! Förlåt verkligen!

Bild från Lisas blogg från igår kväll. Mer bilder kommer jag sno från henne när hon väl lägger up fler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0