Back home!

Tjena bloggen!
Läget med er? Själv mår jag bra men är sjukt trött och skit ont i mina ben..
Var som sagt hos Idah igår kväll med Cissi. Hade det bäst! Hahah skit kul hade vi.
Vid 2 tiden inatt gick vi hem till Ella och skrämde ihjäl henne. Gud vad kul det var!
Jag och Cissi åkte från Idah rätt tidigt för hon hade tränning. Så vi åkte till Globen. Kom hem med 4 grejer. Bild kommer senare... hoppas jag!

Har fått en kommentar från en bloggläsare som såg ut så här:
Kommentar Tid
Anonym om Idah's place:
Kan du ha en till bloppis?för du har så grymmt snygga kläder
IP:

Svar: Hej! Tack så mycket! Ja, jag skulle absolut kunna ha en till bloppis. Ska bara hitta lite kläder sen så säger jag absolut till!
Kram
30 September, 23:13


Mer bloggning kommer senare :)
Puss på rumpan!


Så gammal den kan bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0