Nejnej, jag är absolut inte dålig på att uppdatera.

Hej bloggen!
Vet att det var sjukt längesen jag blogga.
Har verkligen inte orkat blogga helt enkelt.
Det har inte hänt något speciellt heller så ni kan ta det lungt.
Eller idag hade vi simtest i skolan. Var hyfsat enkelt.
Hade det jätte roligt när vi tjejer och några killar i vår klass satt i bubbelpoolen. Hahahah, det var riktigt roligt!
Efter badet så åkte jag direkt hem för att fixa mitt hår. Alltså få nya flätor. Blev lite fail för jag tyckte först att flätorna blev lite för långa så jag skulle klippa dem. Men då blev håret spikrakt och jag ser jätte rolig ut. Det blev också mycket kotare än tänkt. Så det blir uppsatt nu i några dagar :)
Nu ska jag äta! Har inte ätit sen imorse. Alltså sen kl 6 på morgonen.
Sorry för långt inlägg också!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0