Vamos á la playa

Hola! Som man säger i Spanien!
Förlåt för jag inte blogga imorse men jag pallade verkligen inte.
Vaknade liksom halv fem... GREAT!
Men det är suuuupppper varmt här. Minst 29 grader med sol!
Härligt!!!
Vi kom hit kanske vi två så vi har varit här ett tag.
Juste... Det är ju också min födelsedag! Gah, det känns verkligen inte som det!
Har fått en Iphone 4! Överlycklig! En vit en också :P Sen fick jag med ett rosa skal och sen ett till rosa glitter skal!
Jag skulle kanske få lite mer ikväll, men det var inte helt säkert :)
Har sutit här ett tag ska nog gå ut och ta ett dopp!
Puss o Kram,
Julie♥


Kommentarer
Postat av: Ella<3

Glömde att du hade blogg så jag kommenterade på Wilmas men guud vad kuul!!<3;)

2011-07-16 @ 22:16:21
URL: http://bellizzee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0