Angus

Hejhej!
Hur mår ni? Själv mår jag bra, fast är sjukt trött!
Nu är jag här i Norrköping. Har det jätte mysigt. Där min gudmor bor är som att bo ute på landet. Sjukt mysigt!
Min gudmor har verkligen vääääääääärldens sötaste unge. Angus heter han som rubriken säger.

Planer för de dagarna jag ska vara här:
Fredag (idag)- Myskväll med film
Lördag- Shopping på stan senare blir det bio
Söndag- Mysdag sen så åker jag hem.
Det är dagarna här i Norrköping. Så ni vet vad jag gör iaf :)
Det var nog allt jag hade för idag :)
Puss o kram,
Julie♥


Kommentarer
Postat av: Lisa the fucking best!

kan blogga med din iphone? <3 :) saknar dig finis

2011-07-30 @ 10:33:19
Postat av: Cissi <3

Den 4de på typ natten, så den 5te. Men ska vah med en kompis då som åker den 6e :* Men skulle typ vah med idah den 6e, är du hemma då? :) <3

2011-07-30 @ 12:07:46
URL: http://ceciliaridleys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0