Borta bra, hemma bäst!

Hejhej bloggen!
Kom hem från Sälen inatt och var helt slut. Hade det jätte trevligt där med Lisa och åkte skidor.
Just nu hittar inte jag min överföringssladd till min kamera. Det betyder alltså att bilderna från Sälen, julafton, julklappar och nyårsafton kommer att ta ett litet tag att komma upp på bloggen. Men jag ska leta så mycket som möjligt så ni kan få mycket bilder här på bloggen.
Så nu är jag back on track!
Idag är det ju nyårsafton. Det här året har gått sååå fort. Detta år har verkligen varit toppen! Lärt känna nytt folk och gått hyfsat bra i skolan. Firar nyår här hemma med familjen. Det var ju som sagt inte planerat att vi skulle komma hem idag så det är därför vi inte har gäster idag.
Blog u later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0