Bekännelser

• Jag fullkomligt hatar ormar. Om jag ser en bild kan jag nästan börja gråta. Mina kompisar vet hur mycket jag hatar ormar och Idah har även tagit med en gummi orm hemma hos mig så jag började stor böla. Not fun.
• Jag har en pappa som bor i England fast har inte sett honom på.. 6-7 år? Så min låtsas pappa som heter Stefan är som min riktiga pappa för mig och har varit med honom i hela mitt liv.
• Jag är den ända i Sverige som heter Julia-Lea. Coolt va?
• Min mobil är mitt liv. Kunde inte göra nånting med den på två dar. Enligt mig är det en evighet.
• Jag har opererat mig två gånger och det var av samma skäl. Ska operara mig snart igen. Nångon i januari tror jag det var.
• Jag slösar väldigt mycket pengar. Det ska jag ändra på! Kanske en av mina nyårslöften?
• Min familj och kompisar betyder allt för mig!
• Jag föredrar julmust framför cola.


Kommentarer
Postat av: Lina

whuuuut?? varför operea du dig? :(

2011-12-23 @ 22:00:00
Postat av: Idah

Du kanske ska börja med att bestäma dig för en sak du ska och sen köpa den och inte lämna tillbaka den direkt du gått ut från butiken:D<3

2011-12-24 @ 23:09:45
URL: http://idahemteryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0