Wilma här igen!

www.blomkvists.blogg.se www.blomkvists.blogg.se www.blomkvists.blogg.se
Heej,
sitter just nu och kollar på Wallander på engelska. Själv tkr jag att det svenska är bättre.. Men just nu är det nyheter så då passar jag på att blogga lite! Efter Wallander ska jag se på I am number four om jag inte är för trött. Imorn ska jag iaf vara med Hannes och Zacke, vi ska bada vid flaten om det är fint väder ;) Efter det tror jag att jag åker till Farsta C (igen) en snabbis bara för att jag behöver köpa present till både mamma, Julie och Lisa. Farsta är ju liksom det närmaste och jag orkar inte åka nån annan stans heller. Sen åker jag väll hem och börjar packa. Ska iafförsöka att få in lite inlägg under morgondagen. Jag har inte sovit borta sen jag kom hem från landet men det är ju bara för att jag är sjuk, jag vill liksom inte smitta nån plus att det är bättre om jag sover hemma då för då går det nog bort fortare! ;) Ska kanske försöka slänga in en videoblogg inom de närmaste dagarna om jag hinner. Jag gör aldrig det för det känns ju liksom som att man sitter och pratar med sig själv.. Onödigt inlägg, jag vet men men.. Vi hörs!

Gammal egobild från mobilen

PussN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0