Tack Wilma!

Ska börja med att säga tack till Wilma som har gästbloggat här medans jag var ute med Ella's båt med Idah och Ella såklart.
Hade det som sagt jätte mysigt där. Blev massa med bad, även fast jag inte badade första dagen :P
Bilder blev det också, fast Ella har de flesta så hon ska förmodligen lägga upp de på hennes blogg så jag kan ta de från hennes blogg.
Vi spelade kort, pratde, myste och var ute med en roddbåt. Hade det som saft helt toppen!

Nu står jag här i vardagsrummet med en handduk runt om mig.
Skulle bara slänga in ett snabbt inlägg så ni vet att jag lever :D

Puss,
Julie♥

Början av sommaren

Kommentarer
Postat av: Idah din fucking BFF!

Men jag daaahhhhh!!!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@!@!!@!@@@@

2011-08-12 @ 21:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0