Svar på kommentarer!

Kommentar Tid
Josefin om Gääääsp!:
Jag följer din blogg varje dag och jag tycker verkligen att den är bra! Skulle inte du kunna göra videoinlägg och typ visa ditt rum eller hur du sminkar dig eller något. Det skulle vara kul att se. :) <3
IP:




Kommentar Tid
Amanda om I know superman!:
vilken affär köpte du den första tröja<33
IP:
23 Augusti, 20:29



Svar 1: Tack så jätte mycket! Blir jätte glad av att höra det! Jag ska absolut försöka få in ett videoinlägg. Kan även tipsa om lite mer saker då. Ska försöka få in det i ett inlägg :)

Svar 2 : Den första tröjan köpte jag på Cubus för 199kr :)

Hoppas ni fick svar på era frågor.
Puss o kram,
Julie♥

23 Augusti, 16:57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0