Farsta.. som vanligt!

Halli hallo!
Sorry för usel uppdatering idag igen. Hade ingen till gång till internet igår. Eller jag hade det på mobilen, men jag ville spara batteri.
Igår var det ju The voice in the park. Det var väl helt okej. Var mycket roligare i fredags. Det var mer att man stod där och kolla när alla sjöng. Man dansa liksom inte. Annars var det kul!
Kommer inte riktigt ihåg när vi kom hem.. tror runt elva?
Sen var vi alla ( Evy, Stella, Cissi, Idah, Ella och Wilma ) hemma hos Evy och chilla. Vi alla sov där. Hade det jätte mysigt :)
Alla drog hem rätt tidigt från Evy. Men jag, Ella, Idah och Wilma drog till Farsta istället. Fick hem rätt mycket saker faktiskt. Blev väldigt nöjd med mitt inköp!
Bilder kommer senare ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen!
Puss o kram,
Julie♥


Så här ser man ut just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0