Hiss o diss



* Något jag verkligen hissar är IsaDora's nagellack. Deras färger är jätte härliga och jag gillar de flesta färgerna!

* Bik bok hoodies! Jag är verkligen HELT förälskad i dem. Fast jag har bara en men jag har varit på väg att köpa några flera gånger. Men är alltid osäker. Men så fort jag är och shoppar ska jag köpa en! :D


* REA REA REA! Det är det ända man ser överallt! Stor HISS!


* Solen har börjat komma fram oftare! Mycket bra!






* Vi börjar skolan på måndag. Jag känner ingen som börjar skolan nästa vecka. DISS!· LUISA ·


*  När man har hittat ett par skor som verkligen ÄLSKAR så finns det aldrig i sin storlek. Senaste tiden när jag ska köpa skor så finns det aldrig. Då menar jag ALDRIG!




* Anonyma kommentarer, inte coolt! Vad är det som är så pinsammt? Om jag ändå inte känner de som skriver de anonyma kommentarerna, så kan ni väl lika gärna skriva ert namn. Vad ska jag gör? Ska jag säga till dig? Nej, det kan jag då inte gör. Ibland kan ju kompisar skriva driv kommentarer fast då bryr jag mig verkligen inte. Man kan ju också kolla upp IP-nummret. Så, du är inte så anonym.



* Spotify! Vad har hänt? Det kostar? Man får bara ha 10 timmar på sig. Seriöst vad har hänt? De fattar väl att det bara kommer färre kunder som inte använder spotify, för det kostar? Själv har jag premium, men ändå? DISSDISSDISS!


Kommentarer
Postat av: Wilma

JAG ÄR JÄTTEGÄRNA MED I DIN TÄVLING OM DU SKA HA NÅN! <3 PUSS<3

2011-08-14 @ 21:23:18
URL: http://blomkvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0