Första gästbloggningen på denna blogg!

Chaa alla Julies fina, snygga, sexiga, gulliga, söta läsare!
Wilma här, Julies friend ;) Jag hade tänkt gästblogga lite här för att Julie är ute och åker båt med Ella och Idah. Dem kmr dock hem på fredag men ändå. Fick reda på av Julie att jag är den första som gästbloggar på hennes blogg. När jag har vart borta så har Julie bloggat åt mig så då måste ju jag blogga åt henne lite såklart!
Okej, lite kort fakta om mig. Kort chey på 13 år, har känt Julie sen femman och jag älskar henne! Själv bor jag i Stockholm som alla andra coola människor ;) Jag gillar gymnastik, kompisar, sommaren och shopping! Om ni vill läsa lite mer om mitt liv så är det bara att kika in på:
klick*>>>www.blomkvists.blogg.se www.blomkvists.blogg.se www.blomkvists.blogg.se <<<klick*


Moi!

Gammal bild på mig och Julie

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0