Ella, Idah och Nadira

Cha cha bloggen! (Längesen, huh?)
Sitter just nu och lyssnar på "Count on me", sjuukt fin låt! Idag ska jag iaf vara med Ella, Idah och Nadira :)
Vi ska bada där Ella och Idah bor, jag åker dit vid typ ettiden. Har inte träffat någon av dem på jättelänge, träffade Idah och Ella för typ tre och en halv vecka sen men jag kmr inte ens ihåg när jag träffade Nadira senast.. Nu har jag iaf packat färdigt! Jag tror nog att jag ska gå ut och lägga mig på balkongen snart, jag ÄLSKAR verkligen att det är fint väder här i Sverige för en gångs skull! LOVE. Aja nu hoppar intressesmurfarna våldsamt högt så hejdå så länge!


KyssN

www.blomkvists.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0