Duscha next!

Tja bloggen?
Läget med er? Jag mår sjukt bra idag, förutom att mitt ben gör så otroligt ont. Hoppas det blir bättre!
Idag var jag hos doktorn. Det gick jätte bra med ultraljudet. Hahah, när man säger så tänker man alltid på ultraljud som man gör på magen när man är gravid. Jag kan säga... JAG ÄR INTE GRAVID!
Då kollade på mina ben som sagt. Det såg bra ut och blablablablabla.... så OINTRESSANT!
Skolan var väl som vanligt... Helt enkelt tråkigt!
Fick en till kommentar nu om min shopping i söndags. Tänkte ta och svara på den nu :)

Kommentar Tid
Amanda om Södersjukhuset:
vart kommer den andra tröjan i från..<3
IP:
24 Augusti, 17:16

Svar: Andra tröjan är från Gina Tricot tror jag... Japp, det stämmer! 299 kr kostar den!

Nu ska ta en dusch!

Puss o kram,
Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0