Back to school

Hellu!
Idag var det första dagen i skolan. Gud vad jag hade längtat! Fy, vad hemskt det kändes att vara tillbaka. Usch!
Efter skolan drog vi hem till Evy. Blev ett stort gäng som drog till henne. Vi åt lunch och typ var ute i parken. Evy hade tränning senare idag, så vi behövde gå. Men ingen ville typ hem, så vi drog hem till Ellen.
Ja, vad gjorde vi för specilet? Vi gick typ till en annan park och prata, spela musik och gunga. Vi köpte även glassar. Mums!
Nu är jag hemma!
Eftersom det inte har blivit så många bilder på ett tag så kommer ni snart få en bildbomb. Vad sägs om det? Bra tycker jag!
Hör av mig senare ikväll :)
Puss o kram,
Julie♥


Bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0