2 dagar kvar...

Guud, det här lovet har gått så himla fort så det inte är sant.
Förlåt för jag inte har gjort några ordentliga inlägg.
I torsdags var jag ju hos Evy med Wilma, Mimmi, Ellen och Ella. Först så var det jag och Ellen som kom. Sen så kom Mimmi kanske vid 8-9 tiden. Senare efter det så kom Wilma. Vi skulle träffa några fast sen så kom vi på att vi inte hade busskorten eller pengar med oss. Haha, vi är så duktiga. Så vi var i området istället.
I fredags så var vi hos Mimmi. Vi hade det jätte mysigt. Fixade smoothie och åt choklad. Hade det helt enkelt mysigt. Kollade på Unstoppble. Grymt bra film. Rekomenderar verkligen den!
Igår sov jag hos Idah med Wilma och vi hade det super mysigt. vi kollade på Tusen gånger
Nånting som jag är väldigt duktig på är att glömma saker. Jag glömde min kamera hos Evy, jacka, underkläder och örhänge hos Idah! GREJT! :D
Idag har jag verkligen inga planer... eller jo, det kan man säga. Jag ska städa mitt rum, fixa min garderob och fixa tvätten. Så ja, det är mina planer!
Hörs senare!
Puss o kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0